This setting has a thousand stories, a microcosm of actions where we all matter...

Telepsychica

Telepsychica en Willskracht

Gelijk of hogere wilskracht kan alle TP-powers blokkeren indien de ontvanger/doelwit dit wenst.

 

Telepsychica en schade ontvangen

Indien je tijdens een power of het casten ervan schade oploopt, dan stopt dit je power. Schade kan tegen gehouden worden met Mair’s Hand e.d..

 

Ceremonietechniek

Ceremonietechnieken​ ​geven​ ​kleine​ ​non-self-stackable​ ​buffs​ ​die​ ​aan​ ​iedereen​ ​die​ ​participeert aan​ ​een​ ​ceremonie.​ ​Je​ ​kunt​ ​als​ ​speler​ ​aan​ ​1​ ​ceremonie​ ​per​ ​evenement​ ​deelnemen,​ ​dus​ ​is het​ ​advies​ ​om​ ​1​ ​mis​ ​te​ ​doen​ ​met​ ​alle​ ​priesters​ ​aanwezig​ ​die​ ​verschillende​ ​(en​ ​dus stackable)​ ​Ceremonietechniek​ ​hebben.​ ​Iedereen​ ​die​ ​participeert​ ​aan​ ​de​ ​ceremonie​ ​krijgt​ ​het effect.

 

Termen en niveau’s

Als je Telepsychica gebruikt dan altijd de Term die erbij staan gevolgd door je niveau Telepsychica. Bijv.: "Strike! Vijf!". Bij geen uitroep van een niveau wordt automatisch Niveau 1 aangenomen.

 

Aantal keren bruikbaar

Onbeperkt​ ​bruikbaar

Deze kracht kun je zo vaak gebruiken als je wil.

1x​ ​per​ ​Gevecht

Deze kracht kun je één keer gebruiken tijdens een scene. Denk hierbij aan gevechten, spel met NPC’s en andere spelers, een vergadering waar je iemand moet ondersteunen met een je krachten of misschien loopt er iemand in de weg als je persé naar de andere kant van het bastion moet en gebruik je krachten om hem aan de kant te zetten.

​1x​ ​per​ ​Dagdeel

Deze kracht kun je één keer per dagdeel gebruiken. Voor het gemak kun je de dagdelen opdelen in de standaart delen: Ochtend (Van zonsopkomst tot lunch), Middag (van Lunch tot avondeten) en Avond (van avondeten tot dat je naar bed gaat).

1x​ ​per​ ​Dag

Deze kracht kun je één keer per dag gebruiken, Voor het gemak houd je aan dat dit van zonsopkomst tot zonsopkomst is.

1x​ ​per​ ​Evenement

Deze kracht kun je één keer per evenement gebruiken. Specials vallen hier niet onder.

 

 

Level

Vaardigheden

1

Mair’s Blessing (Aanraak) (onbeperkt bruikbaar)

2

Maïr’s Hand (Aanraak) (1x per dagdeel)

3

Mair’s Prevention  (Aanraak, of Aandachts- & Stembereik voor de Ceremonievariant) (Ceremonie) (1x per dag)

4

Mair’s Shout (Aandachts- & Stembereik) (1x per gevecht)

5

Maïr’s Journey (Zelf) (onbeperkt) (1x per gevecht)

 

Mair’s Blessing:

(Aanraak) (onbeperkt bruikbaar)

Je​ ​kunt​ ​een​ ​voorwerp​ ​zegenen​ ​met​ ​de​ ​kracht​ ​van​ ​Maïr.​ ​Deze​ ​zegeningen worden​ ​weergegeven​ ​door​ ​witte​ ​linten​ ​met​ ​zwarte​ ​tribals​ ​erop.​ ​Iedereen​ ​voelt dat​ ​een​ ​voorwerp​ ​gezegend​ ​is​ ​met​ ​de​ ​kracht​ ​van​ ​Maïr​ ​als​ ​ze​ ​de​ ​linten​ ​kunnen zien.​ ​Je​ ​mag​ ​als​ ​priester​ ​maximaal​ ​5​ ​voorwerpen​ ​gezegend​ ​hebben​ ​tegelijk.​ ​Na het​ ​volgende​ ​gevecht​ ​is​ ​deze​ ​zegening​ ​verlopen.​ ​Een​ ​gezegend​ ​wapen​ ​kan soms​ ​vijanden​ ​meer​ ​pijn​ ​doen​ ​als​ ​ze​ ​recht​ ​tegenover​ ​Maïr​ ​staan. (Term:”Bless”)

 

Maïr’s Hand:

(Aanraak) (1x per dagdeel)

Het​ ​doel​ ​van​ ​deze​ ​power​ ​heeft​ ​een​ ​psychisch​ ​schild​ ​om​ ​zich​ ​heen.​ ​Dit​ ​schild heeft​ ​2​ ​AP.​ ​Het​ ​werkt​ ​regeltechnisch​ ​hetzelfde​ ​als​ ​een​ ​krachtveld,​ ​maar​ ​zonder de​ ​noodzaak​ ​voor​ ​een​ ​frep​ ​of​ ​energy​ ​cell.​ ​Maïr’s​ ​Hand​ ​blijft​ ​actief​ ​tot​ ​het​ ​is vernietigd,​ ​of​ ​tot​ ​de​ ​volgende​ ​ochtend.

 

Mair’s Prevention :

(Aanraak, of Aandachts- & Stembereik voor de Ceremonievariant) (Ceremonie) (1x per dag)

De​ ​eerstvolgende​ ​ziekte​ ​die​ ​deelnemers​ ​tijdens​ ​dit​ ​evenement​ ​krijgen,​ ​wordt Automatisch​ genezen​. ​Indien​ er reeds​ ​zieken​ ​zijn​ ​als​ ​de​ ​mis​ ​begint,​ ​zal​ ​de genezing​ ​van​ ​deze​ ​zieken​ ​onderdeel​ ​moeten​ ​zijn​ ​van​ ​de​ ​Ceremonie. Special:​ Een keer​ ​per​ ​evenement​ ​mag​ ​je​ ​bij​ één​ ​persoon​ ​een​ ​ziekte​ ​genezen​ ​ongeacht of deze van natuurlijke aard is of niet (zoals stralingsziekte).​ ​De​ ​patient​ ​mag​ ​IC​ ​en​ ​OC​ ​weigeren,​ ​tenzij​ ​de​ ​patiënt​ ​een​ ​Maïriaan ​is.

 

Mair’s Shout:

(Aandachts- & Stembereik) (1x per gevecht)

Je​ ​kunt​ ​door​ ​de​ ​woorden​ ​van​ ​Maïr​ ​in​ ​iemand​ ​zijn/haar​ ​richting​ ​te​ ​schreeuwen een​ ​stukje​ ​laten​ ​‘vliegen’.​ ​Het​ ​doel​ ​van​ ​de​ ​spreuk​ ​wordt​ ​5​ ​meter​ ​naar​ ​achter geslagen.​ ​(Term:​”Strike”)

 

Maïr’s Journey:

(Zelf) (onbeperkt) (1x per gevecht)

Je​ ​kunt​ ​zelf​ ​onzichtbaar​ ​worden​ ​voor de duratie van een gevecht. Je​ ​kunt​ je krachten gebruiken (bijv.​ ​Maïr’s​ ​Shout)​ ​en​ ​gewonden hulp e.d. gebruiken.​ ​Alle​ ​kleding,​ ​wapens​ ​en​ ​voorwerpen​ ​die​ ​je​ ​aan​ ​hebt​ ​of​ ​mee​ ​draagt worden​ ​ook​ ​onzichtbaar,​ ​maar​ ​zaken​ ​die​ ​je​ ​oppakt​ ​nadat​ ​je​ ​onzichtbaar​ ​bent geworden,​ ​blijven​ ​zichtbaar.​​ ​Op​ ​het​ ​moment​ ​dat​ ​je​ ​schade​ ​aan iemand​ ​toebrengt​ ​eindigt​ ​de​ ​onzichtbaarheid​ ​en​ ​krijg​ ​je​ ​zelf 1​ ​schade.​ ​Iemand​ ​met niveau​ ​7​ ​wilskracht​ ​ziet​ ​door​ ​je​ ​onzichtbaarheid​ ​heen. Steek je vinger in de lucht om aan te geven dat je deze kracht gebruikt.