This setting has a thousand stories, a microcosm of actions where we all matter...

Gewondenhulp

Stimm-Specialist

In de medische wereld is de mening over stimmpacks overwegend negatief. In plaats van een zorgvuldige behandeling geven ze het natuurlijke metabolisme een enorme opdonder om zo iemand direct weer mobiel te krijgen. Artsen geven schoorvoetend toe dat ze ongetwijfeld levens hebben gered, maar ten koste van veel complicaties en nazorg.

De stimm-specialist heeft daar maling aan - voor hem of haar zijn stimms het middel om in een crisis-situatie iedereen op de been te houden. Deze specialisten hebben truukjes om stimms beter toegepast op de patiënt toe te dienen voor betere en langere effecten zonder al te veel schadelijke gevolgen - ze kunnen zelfs beperkt een overdosis behandelen in het veld. Medici op de kernwerelden mogen hun neus ophalen voor stimms, maar aan het front die je het met wat je hebt.

 

6 - Double Sip: Als je stimms toedient kun je per stimm 2 personen stimmen. Je kunt een stimm niet 2 keer op 1 persoon gebruiken, maar door de stimm precies af te meten wel op 2 verschillende personen.

7 - Precise Dosage: je kan iemand 1 stimm per dag toedienen zonder dat deze meetelt voor zijn of haar stimm limiet. Dit werkt zelfs als iemand een overdosis heeft al moet dat nog wel worden behandeld.

8 - That’s the stufff… - Je expertise op het gebied van toediening zorgt voor sterk toegenomen efficiëntie, en Stimms helpen nu het lichaam mee in plaats van dat het een opdonder krijgt. Stimms geven nu 3 HP terug in plaats van de gebruikelijke 2 HP.

9 - Reset Limit: Je mag 1 keer per dag bij iemand anders de stimm counter weer op 0 zetten. (dit geneest een overdosis volledig)

10 - Anabole steroide: Je mag per persoon per combat 1 stimm van tevoren inbrengen. Deze stimm activeert zodra nodig tijdens dit gevecht. Deze stimm telt dubbel voor zijn/haar limiet en is verbruikt.

Med-Evac specialist

In een scenario waar veel gewonden zijn gevallen telt elke minuut - een patiënt heeft tijd nodig om veilig terug te kunnen worden gebracht naar een medische faciliteit die is uitgerust om hem of haar te kunnen behandelen. De Med-Evac (Medische Evacuatie) is er in gespecialiseerd om iedereen die in het veld gewond raakt die tijd te geven, het transport veilig te kunnen doen en in geval van nood zelfs de medische faciliteit naar het veld toe te halen.

 

6 - On Ice: Je kunt op 2 personen tegelijkertijd “dont you die on me” gebruiken.

7 - Pre-Op Triage: operaties die op jouw patienten worden uitgevoerd, kosten ipv 1 uur hersteltijd, slechts een half uur. Dit stackt met soortgelijke vaardigheden.

8 - Don’t you die on me, really!: Je kunt mensen in leven houden die door ziekte, giffen, radiatie aan het sterven zijn. Zodra jij deze persoon niet meer verzorgt, begint de sterftijd weer te lopen.

 9 - Hunker down: Terwijl je aan het genezen bent, kun je 2 kogels negeren. Deze skill reset aan het einde van een combat.  

10 - Veldhospitaal: Je kunt 1 keer per evenement 20 vierkante meter prepareren (alleen 30 minuten preparatietijd minus 5 minuten per willekeurige helper). Binnen deze plek kan iedereen hun geneeskunde skills gebruiken en jij telt hier binnen als level 4 geneeskunde. Dit betekent dat je binnen dit veldhospitaal kunt opereren. Zodra je het veldhospitaal verlaat, verdwijnt het veldhospitaal.